page-banner-1

nutizie

In l'ultimi anni, alcune innovazioni cunsiderevuli anu fattu in u campu di a bellezza verde. Non solu avemu accessu à numerose opzioni per a cura di a pelle pulita è non tossica, cura di i capelli è cusmetichi, ma vedemu ancu e marche spostanu u so focus nantu à a creazione di prudutti è imballaggi veramente sustenibili, ch'elli sianu riciclabili, ricaricabili o riciclabili Biodegradabili.

Malgradu sti avanzamenti, pare ancu esse un ingrediente in ingredienti di bellezza, ancu s'ellu hè unu di l'ingredienti più dannosi per l'ambiente: u purpurinu. U purpurinu hè adupratu principalmente in cusmetichi è vernice. Hè diventatu ancu un ingrediente pupulare in i nostri prudutti di bagnu, filtri solari è cura di u corpu, ciò chì significa chì infine entrerà in i nostri corsi d'acqua è ci tratterà cume si precipita in a fossa. U pianeta hà causatu gravi danni.

Fortunatamente, ci sò alcune alternative rispettose di l'ambiente. Ancu se ùn pudemu avè alcuna festa o festival di musica in un futuru previstu, avà hè un bonu tempu per passà da i materiali di plastica flash. Sottu, truverete una guida flash rispunsevule (à volte cumplicata).

Sin'à avà, simu pienu cuscenti di a crisa di l'inquinamentu mundiale è di l'effetti dannosi di i plastichi in l'oceanu. Sfurtunatamente, u purpurinu truvatu in i prudutti cumuni di bellezza è cura persunale hè u culpevule.
«U purpurinu tradiziunale hè essenzialmente un microplasticu, cunnisciutu per i so effetti dannosi per l'ambiente. Hè un plasticu incredibilmente chjucu ", hà dettu u fundatore di Aether Beauty è anzianu capu di u dipartimentu di ricerca è sviluppu di a sustenibilità di Sephora, Tiila Abbitt. "Quandu ste fine particelle si trovanu in i cosmetichi, sò destinate à scorrere in i nostri fogghi, passanu facilmente per ogni sistema di filtrazione, è infine entranu in i nostri corsi d'acqua è in i sistemi oceanichi, aggravendu cusì u prublema crescente di l'inquinamentu da microplastiche. . "

È ùn si ferma micca quì. «Ci ​​vole migliaia d'anni à scumpressà è scumpressà sti microplastichi. Sò sbagliati per l'alimentariu è manghjati da pesci, acelli è plancton, distruggendu u so fegatu, influenzendu u so comportamentu, è in definitiva cunducendu à a morte. . " Abitt hà dettu.

Dice questu, hè criticu per i marchi di rimuovere purpurinu basatu in plastica da e so formulazioni è passà à opzioni più sostenibili. Intrite u lampu biodegradabile.

Quandu a dumanda di i cunsumatori per a sustenibilità è l'estetica cuntinua à cresce, e marche si rivolgenu à ingredienti più verdi per fà i so prudutti più affascinanti. Sicondu Aubri Thompson, u chimicu di bellezza pulita è fundatore di Rebrand Skincare, ci sò dui tippi di purpurinu "ecologicu" in usu oghje: vegetale è minerale. Ella hà dettu: "I lampi à base vegetale sò derivati ​​da cellulosa o altre materie prime rinnovabili, è poi ponu esse tinte o rivestite per pruduce effetti culuriti". «I lampi à basa minerale venenu da minerali mica. Anu Hè Iridescent. Quessi ponu esse minati o sintetizzati in laburatoriu ".

Tuttavia, queste alternative tradizionali lampanti ùn sò micca necessariamente boni per a pianeta, è ogni alternativa hà a so propria cumplessità.

A Mica hè una di e scelte minerali più largamente usate, è l'industria daretu hè piuttostu scura. Thompson hà dettu chì ancu s'ella hè, hè un materiale naturale chì ùn face micca a microplasticità di a terra, ma u prucessu minerariu daretu hè un prucessu intensivu di energia cù una longa storia di cumpurtamentu non eticu, cumpresu u travagliu di i zitelli. Hè per quessa chì marche cum'è Aether è Lush cumincianu à aduprà mica sintetica o fluoroflogopite sintetica. Stu materiale fattu da laburatoriu hè cunsideratu sicuru da u pannellu di esperti di revisione di l'ingredienti cusmetichi, è hè più puru è più luminosu cà a mica naturale, dunque diventa sempre più pupulare.

Se a marca usa mica naturale, cercate (o dumandate!) Per cunfirmà a so catena di fornitura etica. Tramindui Aether è Beautycounter prumettenu di pruduce mica rispunsevule quandu utilizanu ingredienti naturali, è questu hè attivamente travagliatu per creà cambiamenti pusitivi in ​​l'industria di mica. Ci sò ancu altre opzioni etiche di fonte minerale, cume borosilicatu di sodiu calciu è borosilicatu di calciu è alluminiu, chì sò fatti di picculi fiocchi di vetru borosilicatu sicuri di l'ochji cù un rivestimentu minerale è sò fatti di Marche cum'è Rituel de Fille sò aduprati in i cosmetichi.

Quandu si tratta di purpurinu vegetale, e piante sò cumunimenti aduprate in prudutti di purpurinu è gelu "biodegradabili" in quantità oghje, è sta situazione diventa più cumplicata. A so cellulosa hè generalmente derivata da arburi di legnu duru cum'è eucaliptu, ma, cum'è Thompson hà spiegatu, solu alcuni di sti prudutti sò in realtà biodegradabili. Parechji plastichi cuntenenu sempre una piccula quantità di plasticu, di solitu aghjuntu cum'è un rivestimentu di culore è di lucentezza, è devenu esse compostatu industrialmente per scumpressassi cumpletamente.

Quandu si tratta di purpurinu biodegradabile, a pulizia verde o u marketing ingannevule sò cumuni trà e marche di bellezza è i pruduttori per fà chì i prudutti sembrinu più rispettosi di l'ambiente di quantu sò in realtà. "In realtà, questu hè un prublema enorme in a nostra industria", hà dettu Rebecca Richards, capu di cumunicazione di (in realtà) a marca flash biodegradabile BioGlitz. «Avemu scuntratu i pruduttori chì anu falsamente dichjaratu di fà scintillu biodegradabile, ma in fatti anu fattu scintillu chì era compostabile industrialmente. Questa ùn hè micca una soluzione perchè sapemu chì a polvere di purpurina ùn entrerà guasi mai in u campu di u compostu di l'industria ".

Ancu se "compostabile" sembra una bona scelta à u primu, richiede à u portatore di raccoglie tutte e macchie di pruduttu aduprate è poi spedilu fora-qualcosa chì i fan di u flash ordinariu ùn ponu fà. Inoltre, cum'è Abbitt hà rimarcatu, u prucessu di compostu durerà più di nove mesi, è hè guasi impussibile di truvà un stabilimentu chì possa compostà qualcosa durante stu tempu.

"Avemu ancu intesu parlà di certe cumpagnie chì dicenu vende materiali glitter biodegradabili veri, ma mischjendu li cù materiali glitter plastichi per riduce i costi, è cumpagnie chì furmanu i so impiegati per qualificà i so materiali glitter cum'è materiali" degradabili ". Cunfundite deliberatamente i clienti chì forse ùn sò micca cuscenti di "Tuttu u plasticu hè degradabile, chì significa chì si romperà in pezzi di plastica più chjucu. «Richards hà aghjustatu.

Dopu avè messu in cuntattu cù e storie di parechje marche, sò statu surpresu di truvà chì a scelta a più pupulare cuntene in realtà una piccula quantità di plasticu è si trova solu in u primu postu in a lista di i "migliori prudutti biodegradabili glitter", ma questi plastichi Sò raramente venduti. Mancatu da biodegradabile, alcuni ancu travestiti da prudutti senza plastica.

Tuttavia, a marca ùn hè micca sempre sbagliata. Thompson hà dettu: "In parechji casi, questu hè dovutu à a mancanza di informazioni piuttostu cà à a malignità". «E marche trasmettenu infurmazioni à i so clienti, ma di solitu e marche ùn ponu vede l'urigine è a trasfurmazione di e materie prime. Questu hè un prublema per tutta l'industria finu à a marca. Si pò risolve solu quandu i fornitori sò tenuti à furnisce una trasparenza completa. Cum'è cunsumatori, u megliu chì pudemu fà hè di circà certificazione è e-mail marche per più infurmazione ".

Una marca chì pudete cunfidassi per biodegradassi stessu hè BioGlitz. U so splendore vene da u fabricatore Bioglitter. Sicondu Richards, sta marca hè attualmente l'unicu purpurinu biodegradabile in u mondu. A cellulosa di eucaliptu raccolta in modu sustenibile hè pressata in un film, tinta di pigmenti cusmetichi naturali, è poi tagliata precisamente in varie dimensioni di particelle. Altre famose marche glitter basate in piante chì sò cumpletamente biodegradabili (ancu s'ellu ùn hè micca chjaru se aduprà Bioglitter) includenu EcoStardust è Sunshine & Sparkle.

Allora quandu si tratta di tutte l'alternative flash, chì opzione hè a megliu? Richards hà enfatizatu: "Quandu si consideranu soluzioni sustenibili, u più impurtante hè di guardà tuttu u prucessu di produzione, micca solu u risultatu finale". Cù questu in mente, per piacè esse trasparente nantu à e vostre pratiche è esse capace di cunfirmà chì i so prudutti sò dispunibili. Cumprate quì per marche biodegradabili. In un mondu induve hè faciule perseguite a responsabilità di a marca per mezu di e social media, duvemu parlà di e nostre preoccupazioni è richieste. "Ancu se hè un compitu difficiule di capisce chì prudutti sò in realtà innocu per u nostru pianeta, piuttostu chè solu di rivendicà prudutti chì ùn sò micca per scopi di marketing, esortemu tutti i cunsumatori curiosi è curativi à andà più in profonda Studiate e cumpagnie chì sustenenu, fate dumande, è ùn fiducia mai in rivindicazioni di sustenibilità à a superficia ".

In ultima analisi, u più impurtante hè chì cum'è cunsumatori, ùn usemu più i materiali tradiziunali lampeghjanti in plastica, è duvemu ancu fà attenzione à u numeru di prudutti chì di solitu cumpremu. Thompson hà dettu: "Pensu chì u megliu modu hè di dumandassi chì prudutti duveranu cuntene purpurinu è luccichju". «Benintesa, ci sò qualchi prudutti chì ùn serianu micca listessi senza ellu! Ma riduce u cunsumu hè qualsiasi aspettu di a nostra vita. U sviluppu u più sustenibile chì si pò realizà ".

Sottu, u nostru pruduttu scintilla sustenibile favuritu chì pudete fidà si hè una scelta megliu è più intelligente per u nostru pianeta.

Se vulete rinnuvà a vostra ecologia ma sentitevi indeciso, l'Explorer Pack di BioGlitz pò risponde à e vostre esigenze. Questu inseme cuntene cinque buttiglie di purpurina di celulosa senza eucaliptu senza plastica in diversi culori è dimensioni, chì hè perfetta per l'usu in ogni locu nantu à a pelle. Basta à attaccà à Glitz Glu basatu nantu à l'alga di a marca o à altri fundamenti di a vostra scelta. E pussibilità sò infinite!

Rituel de Fille, una marca di cusmetichi di pulizia, ùn hà mai adupratu purpurinu à basa di plasticu in e so caramelle di l'altru mondu, invece di sceglie un luccicante à base minerale derivatu da u vetru borosilicatu sicuru è da a mica sintetica. U meraviglioso fuligine iridescente di u celu pò esse adupratu per aghjunghje scintille di decolorazione à qualsiasi parte di u visu (micca solu l'ochji).

Dapoi u 2017, EcoStardust in u Regnu Unitu pruduce capricciose mischie glitter basate in cellulosa, derivate da eucalipti cultivati ​​in modu sustenibile. E so ultime serie, Pure è Opal, ùn cuntenenu micca 100% di plastica, è sò state testate per esse cumpletamente biodegradabili in acqua dolce, chì hè l'ambiente u più difficiule da biodegradà. Ancu se i so vechji prudutti cuntenenu solu 92% di plastica, ponu sempre esse assai (ancu micca cumpletamente) biodegradabili in l'ambiente naturale.

Per quelli chì volenu esse un pocu vistosi senza eccessu, per piacè cunsiderate stu sottile luccicanti labbra spumante è generalmente lusinghiere di Beautycounter. A marca non solu trova mica rispunsevule da materiali luccicanti à basa di plasticu per tutti i so prudutti, ma si sforza dinò attivamente per fà di l'industria mica un spaziu più trasparente è eticu.

Ancu sì ùn vi piace micca u spumante, pudete rilassatevi in ​​a vasca spumante. Benintesa, cum'è a nostra lavanda, a nostra vasca da bagno torna basicamente direttamente à a via navigabile, dunque hè impurtante tene à mente u tippu di pruduttu chì adupremu per immergesi per una ghjurnata. Lush dà à u pruduttu a lucentezza di mica sintetica è borosilicatu invece di u purpurinu di mica naturale è di lucentezza plastica, cusì pudete respirà facilmente perchè sapete chì u tempu di u bagnu ùn hè micca solu rispettosu di l'ambiente, ma ancu eticu.

Circate un purpurinu elegante, micca purpurinu nanu? U marcatore Supernova di Aether Beauty hè impeccabile. A penna usa mica etica è diamanti gialli rotti per emette una luce d'oru mundiale.

Infine, qualcosa chì rende divertente l'applicazione di u filtru solare! Questa crema solare impermeabile SPF 30+ hè infusa cù alimenti botanichi, antiossidanti è una dosa sana di purpurinu invece di plastica. A marca hà cunfirmatu chì u so purpurinu hè 100% biodegradabile, derivatu da lignocellulosa, è hè statu testatu indipindentamente per a degradabilità in acqua dolce, acqua salata è in terra, dunque si sente bè quandu hè piazzatu in un saccu di spiaggia.

Se vulete preparà e unghie per e vacanze, pensate à aduprà un novu kit di vacanze da a marca pulita di cura di unghie Nailtopia. Cum'è a marca hà cunfirmatu, tutti i purpurini usati in questi culori in edizione limitata sò 100% biodegradabili è ùn cuntenenu micca plastica. Spergu chì queste ombre scintillanti diventanu una caratteristica permanente in a linea di a marca.


Tempu di posta: Jan-15-2021